петък, 15 май 2015 г.

за ПЪРВИЯ рожден ден на Татяна...

Здравейте! Днес ще ви покажа едни много специални изработки. Защо специални ли?!... амии много ама много ми легнаха на сърце :)  Имах абсолютната свобода при избора на цветове и акценти, за което много благодаря на поръчителката си. Самата тема " Малка принцеса" беше една от  предложените от мен на  майката на  рожденичката и тя  я одобри :) от там нататък   ми беше гласувано доверие за избора на всичко. Макар краткия срок, който имах за направата на нещата, те станата сякаш на един дъх.
Всичко което ще Ви покажа е решено в пастелни светли тонове, дантелка, перли, а за разкош-  златна брокатена коронка :) Получи се един много кокетен  комплект, който много харесах, а и поръчителката ми остана възхитена :)

Комплектът:  покани и книга за пожелания

Книгата за пожелания

книга за пожелания- първа страница

книга за пожелания
 
страниците за пожелания към книгата
 И поканите:







От мен за днес толкова
Целувки и до скоро
Нуши

1 коментар:

  1. Изключително свеж и нежен проект, Нуше! И на мен много ми харесва. Подбрала си всички детайли чудесно.

    ОтговорИзтриване

Всеки един коментар от Вас изключително много ме радва! Благодаря Ви, че отделяте от времето си за това!